Stargate SG-13 RPG Wiki
Advertisement

Joshua Timothy Burton

Joshua Timothy Burton - Major USAF

Minulost[]

Před SGC[]

Narozen v roce 1968 v New Yorku

Středoškolský mistr státu New York v amatérském boxu v roce 1986 – ve stejném roce byl vyloučen ze školy pro výtržnosti. Středoškolské vzdělání dokončil v roce 1990 ve večerní škole.

Od roku 1988 pracoval pro policejní oddělení v Bronxu jako placený informátor a koncem roku 1990 podstoupil policejní výcvik. O rok později nastoupil do SWAT týmu, kde ve výcviku pokračoval. Počátkem roku 1993 se přihlásil jako dobrovolník – specialista do vojenské operace Obnovená naděje, aby jako civilní ozbrojený pracovník pomáhal Námořní pěchotě a OSN na území Somálska při komunikaci s místním obyvatelstvem (zejména v oblasti Mogadišo). Zde se také věnoval výcviku policejních složek složených z místních vojáků a dobrovolníků.

Po návratu do Spojených států (1995) mu byl nabídnut post instruktora na základně Edwards (USAF, Aerospace Research Pilot School, Edwards AFB) s hodností podporučíka.

Služba v SGC[]

Koncem roku 1997 nastoupil do SGC v hodnosti kapitána. V roce 2000 mu byla svěřena jednotka SG-7, jakožto velícímu důstojníkovi. O svůj tým přišel v roce 2004 při misi na P3G-129 a následně nastoupil do funkce zástupce velitele SG-13.

Po incidentu s plukovníkem Maybournem byl povýšen na dočasného velitele SG-13 - na dobu nezbytně nutnou pro pečlivé prošetření domnělých přečinů plukovníka Parkera.

Během situace okolo Alfy na základně SGC, z dosud nevyjasněných důvodů napadl generála Hammonda a uprchl Hvězdnou bránou. Na základě pátrání týmů, které se vydaly po jeho stopách, se dostal do kontaktu s goa'uldem Bastet a přešel na stranu nepřítele.

Současné zařazení[]

Po misi SG-13, která měla za úkol jeho dopadení, je u něj veden stav MIA a má se za to, že zemřel spolu s Bastet.

Specializace[]

boj na kontaktní vzdálenost, střelba na více cílů Soubor:Burton.doc

Advertisement