Stargate SG-13 RPG Wiki
Advertisement

Zbroje, které nosí Jaffové mají mnoho modifikací, ale obecně se dají rozdělit na odlehčenou variantu, těžkou variantu a těžký model s přilbou. Všechny modely v základu obsahují Ovládací modul na levém nátepníku a vysílačku v límci (ta je ale aktivována skrz Ovládací modul). Model s přilbou zahrnuje ještě mnoho dalších přístrojů, které umožňují efektivnější koordinaci jednotek v rámci bojových akcí.

Lehká zbroj[]

Odlehčená varianta je model, ve kterém se Jaffové pohybují především ve svém volnu. Chrání především trup se zvláštním zesílením v oblasti břicha a naprosto se nehodí pro větší bojové operace.

Pravidla[]

  • Obecná ochrana: 1
  • Balistická ochrana: 2 (snižuje zranění střelnými zbraněmi z Leathal na Bashing)
  • Modifikace Obrany: 0
  • Ovlivnění rychlosti: 0

Těžká varianta[]

Težká varianta je masivní plnohodnotná zbroj, která se hodí do bojových operací v téměř libovolném prostředí. Části těla, které nejsou plně chráněny pevnou bariérou, jsou kryté vrstveným materiálem, který připomíná kroužkovou zbroj. Jedinou odkrytou částí těla (kromě hlavy, která může být chráněna přilbou) jsou dlaně.

Z hlediska SGC se zbroj zdá být příliš těžká pro efektivní využití v terénu, ale Jaffská fyziologie většinu nevýhod (zejména hmotnost) snadno překonává.

Pravidla[]

  • Obecná ochrana: 3
  • Modifikace Obrany: -2
  • Ovlivnění rychlosti: -1
Advertisement