Stargate SG-13 RPG Wiki
Advertisement

Pravidlo aplikované v případě cíleného pokusu o sražení protivníka, nebo při utrpění většího zranění. Tento mechanismus se nenachází v oficiálních pravidlech

Pravidlo[]

Ke sražení na zem nedojde v případě, že zranění je menší nebo rovno Stamině cíle. Takové zranění nijak nenarušuje stabilitu zasaženého. V případě udělení většího zranění je možné (nikoli nutné) si hodit na Sražení.

Zasažený hází svojí Staminou s cílem dorovnat svými úspěchy (jejich počtem) polovinu obdrženého zranění (zaokrouhleno dolů). Pokud uspěje, zachová si stabilitu, v opačném případě padá na zem. Pro hod si hráčská postava může svoji Staminu zvýšit o 2 použitím Willpower - to může dokonce celý hod jako takový zrušit.

Příklad[]

Roy útočí pěstí na Jaffu a podaří se mu zasáhnout za 3B. Jaffa má Staminu 3 a úder jej tedy nijak nevyvede z míry. V dalším kole jej Roy ale zasáhne úžasnými 5B, což už Jaffovi dělá problémy. Hodí svými 3 kostkami a padne mu 3, 4, 10. To znamená pouze jeden úspěch, pokud mu po přehození 10 nepadne 8 a více, a to by znamenalo neodvratný pád na zem. Aby si udržel stabilitu potřebuje Jaffa právě 2 úspěchy (5B ÷ 2 = 2,5 zaokrouhleno na 2). Jaffa tedy vezme jednu kostku a bude se modlit ke svému falešnému bohu za úspěch...

Advertisement