Stargate SG-13 RPG Wiki
Advertisement
Stargate SG-13

This page was made for private RPG sessions and collecting in-game informations. It has a very poor relevance to official materials about Stargate series licensed by MGM [1]

Obsah této stránky je pouze inspirován TV seriálem z produkce MGM. Informace zde uvedené proto nemusí plně korespondovat s údaji, které jsou uváděny v oficiálních materiálech vztahujících se k seriálu nebo na fanouškovských stránkách.

Cílem nebylo přidat do ohromného moře již publikovaných informací další texty, ale pouze shromáždit (a upravit) ty, které jsou použitelné v mnou hraném pen&paper RPG inspirovaném tímto fenomenálním seriálovým světem.

Pokud by snad někdo zatoužil využít zde uvedené informace pro svůj vlastní herní setting, neváhejte. Nejsem vlastníkem žádných autorských práv a budu jen rád, že čas strávený na této SG-13 encyklopedii využije i někdo jiný než já a moji hráči.

Sg13airsoft team.jpg
SG-13
Top sec.jpg Planety.jpg Crew.jpg
Mise SG-13 Planety Postavy
Race.jpg Pyramid.jpg Guns.jpg
Rasy v galaxii Technologie Zbraně

Děj Hry se momentálně odehrává v roce 2007 - i když chápu jaké to působí časové disproporce během hry, mám pro to své důvody. Nicméně se na základě tohoto data nelze držet seriálové časové linky (abych nebyl osočen, že Vaše postavy již mohou nakládat s některými informacemi) takže počítejte že jsme někde okolo počátku 3. série původního seriálu. Nicméně bych rád připomenul, že dříve či později se definitivně odtrhneme od seriálové časové linie.

Odkazy[]

Advertisement