Stargate SG-13 RPG Wiki
Advertisement
  • Williams, Gregory

    Hodnost
    : podplukovník
  • Zařazení: velitel SG-10
  • Předchozí zkušenost: nasazení při humanitárních misích v Africe, mise KFOR

Minulost[]

Gregory Williams se narodil 5. května 1975 v New Jersey a do armády vstoupil záhy po absolvování střední školy.

Snadno si dělal přátele a brzy byl nasazován na mise po celém světě, kde většinou sloužil na postech, které měly co so činění s dlouhodobým plánováním a logistikou. Podílel jse také na několika operacích pod gescí WHO (OSN).

Do programu Stargate nastoupil v roce 2002.

Program Stargate[]

Dva roky po svém zařazení do SGC se Williams stal velitelem diplomatického týmu SG-10 . Sám sice měl velmi dobré výsledky při podpůrných misích pro jiné SG týmy , ale sám požádal aby pracoval spíše na vyjednávacích misích.

Zná se s doktorkou Sarah Smithovou, kterou potkal při svém nasazení v Africe (v době její práce okolo zvládání viru Ebola). Později byli dokonce zasnoubení.

Služební záznam[]

Po svém zranění při výbuchu jeho vozidla (při kterém mj. zahynul člen SG-10 - William "BB" Boyd) byl z rozkazu genmjr. Hammonda postaven mimo službu, dokud celá událost nebude detailně prošetřena. Během tohoto vyšetřování Williams málem zemřel na sepsi a selhání orgánů, ale díky zásahu týmu SG-13, který mu zajistil ošetření v Sarkofágu, nakonec přežil.

V současné době opět velí obnovenému týmu SG-10, ale na základně se šušká, že by během jara 2008 měl opustit SGC a buď sloužit v rámci jiných jednotek nebo zcela opustit armádu.

Advertisement